söndag 22 januari 2012

Du är egen företagare när du....

... tänker på företaget hela tiden, när du planerar runt företaget på var enda lediga sekund och när du till och med drömmer om företaget. *skratt* ja dessa saker uppfyller jag ju verkligen.

Har varit ute och gått med hunden nu på morgonen och sen när jag kom hem fick jag ett ryck och städade ur kylen =D lagade en hylla där inne som gått sönder, kastat bort all dålig mat eller dålig mat men olika burkar som gått ut. Ni vet sånt som man inte använder så ofta som rödbetor och liknande.

Nu ska jag testa bodyn på Kajsa och sen ska vi gå ner till Forslunds en sväng.

1 kommentar:

  1. Åh vad skoj att du fixat eget företag! Jag hoppas av hela mitt hjärta attd et kommer att gå superbra för dig!!!

    Jag vill också, tänkte på det du skrev ovan "tänker på företaget hela tiden" det gör jagmed, men jag har inte kommit så långt. Jag har judessutom heltidsjobb... kanske skulle våga att ta tjänstledigt?!

    Ja, ja nog om mig och all lycka till dig!

    SvaraRadera