torsdag 20 januari 2011

En live bild

Här kommer en live bild på haklappen som jag har sytt.





Nu ligger alla tre tjejerna och sover, Anders och Ante är ute i garaget och dolar på. Så jag har passat på att torka golven så nu är de rena och fina =)

Tänkte sätta mig och rita upp ett mönster på ett par byxor, jag tänkte att bara för att jag inte kan sätta mig och sy i syrummet så kan jag ju rita upp mönstret och kanske klippa ut i tyget, så när syrummet är tömt på Majas grejer så kan jag sätta mig och sy =)

Fast nu när man stanna av så känner man hur trött man är.... det är bara upp och hoppa igen. =)

2 kommentarer:

  1. Ser jättefin ut!! Har du en bild till? Hur tyckte du det gock att sy kantband? Tycker det e svårt...

    SvaraRadera
  2. Det var första gången jag gjorde det och jag tyckte det gick riktigt bra. Om du kollar under kategorin haklappar/förkläden så finns det en bättre bild

    SvaraRadera