tisdag 25 januari 2011

Familje Tisdag

Jag blir så less på att vi alltid har så mycket inplanerat det känns som att vi alltid stressar runt =(

Vi har iaf tänkt försöka införa Familje Tisdag då vi hittar på något tillsammans med barnen. Så idag så åkte Apspelet fram och vi satte oss alla runt köksbordet och spelade en stund. Det är så mysigt när man sätter sig ner med barnen och verkligen ger dem all tid och uppmärksamhet, jag önskar att det fanns tid till att göra det oftare.

Visst vi sätter oss med dem på Fredagkväll och ser en film och sen försöker jag sätta mig med dem på Lördagen och se bolli, men då är de ju hos deras pappa varannan helg så då träffar men ju inte dem alls.

Aja nu sover de iaf så jag tänkte sätta mig och rita upp mönstret jag hade tänkt göra igår men inte hann.

Sen blir det soffhäng med sambon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar