torsdag 20 januari 2011

Haha måste ju bara få berätta...

... vad min underbara Maja sa/gjorde nu ikväll.

Jag fick tipset att om hamstern bet oss så kunde man sprätta den lite försiktigt på nosen i uppfostringssyfte.

Så jag berättade det till tjejerna, så säger Maja nu ikväll att om de gör något fel så kan jag klappa dem på näsan.

Sen sa hon att det kunde de ju göra på mig också om jag gör fel.

Näää sa jag då ska ni stryka mig på kinden och säga "Nu gjorde du fel mamma, bättre lycka nästa gång"

Sen började de busa med Kajsa. Nu räcker det sa jag nu ska ni i säng.

Bara en gång till säger tjejerna i kör. Nej säger jag.
Bara en gång till säger de igen. NEJ säger jag lite mer bestämt. Jooooo bara en gång till säger tjejerna då.

Då blev jag less N E J skrek jag. Då stryker Maja mej på kinden och säger "Nu gjorde du fel mamma, bättre lycka nästa gång. För man ska ju inte skrika"

HAHA hon har så rätt så rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar