måndag 17 januari 2011

Sjukstuga!

Förra helgen kom ju barnen hem med magsjuka och vi fick den stora äran att ha det är hemma hela veckan.
Natten till Onsdag så började jag kräkas så då fick sambon stanna hemma och se till att stor tjejerna kom iväg till skolan och Tunet men på kvällen så spydde Maja IGEN! så hon fick vara hemma resten av veckan.

Så det har inte hänt så mycket i syrummet eller rättare sagt det har inte hänt något alls där inne.
I helgen ska vi tapetsera klart i Majas rum sen ska jag fixa det sista där uppe och förhoppningsvis så ska väl tyget komma så är beställt sen ska jag sätta mig och sy upp beställningen som jag fått.

Men nu ska jag plocka upp Kajsa och sen ska vi till svärisarna och äta middag, men då vet ni att jag lever iaf =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar