torsdag 27 januari 2011

Jag känner mej ändå rätt nöjd.

Idag kom prästen hit. (vi ska ju ha dop på Söndag) Lite kul att det var samma präst som döpte Maja (min äldsta flicka) Han kom tom ihåg det dopet fast det är snart 8 år sedan.
Förvisso var vi ju ute på våran dåvarande gård i Storkågeträsk och det är ju kanske inte så vanligt.

Iaf nu har vi gått igenom hur dopet ska läggas upp och fixat lite runt det.

När han åkte så satte jag igång och fixade med mönstret till tröjan jag ska sy. Jag tror det kommer bli jätte bra när jag är klar.

Ska strax åka och hämta stortjejerna, ska bara väcka lilltrollet som sover.
Sen efter middagen så blir det att åka och handla in för dopet, Majas kompiskalas och för helgen.

Har jag tur kanske jag hinner sätta mig och klippa ut i tyget ikväll när sambon är och tränar. =)

Ha det bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar