fredag 21 januari 2011

Första paret

Nu har jag sytt upp första paret. Ska bara låta Felicia testa dem så jag vet om de passar, så jag inte syr en massa byxor för att upptäcka att de inte passar.

Här kommer iaf en bild på byxorna.

Tyget kommer från JNYdesign och mönstret är mitt egna. Det ska vara en 92/98 om det stämmer får jag veta imorgon. Här kommer iaf en bild på byxorna.

Det var lite svårt att ta en bild på dem då jag hade Kajsa i famnen, kastar även in en bild på henne =)


Byxorna


Och här kommer bilden på Kajsabus

4 kommentarer:

  1. Jisses vad hon är lik på Julia =)

    SvaraRadera
  2. Myran: tackar. Får se imorgon om hennes mamma blir nöjd och framförallt om hon kan ha dem.

    SvaraRadera
  3. Självklart blir jag nöjd =) Även Flisan blev nöjd =) Nu sitter jag & funderar hur mycket av samma tyg skulle gå till ett par byxor åt mig =D

    SvaraRadera