onsdag 13 oktober 2010

Har beställt

Jag har beställt sådana där namnlappar som man sätter på kläderna man har sytt.

Jag satt och funderade på vad man skulle skriva på den, jag menar Mia rakt upp och ner är ju inte så spännande precis.

Så till sist bestämde jag mej för MamaMia. Anders bara skrattar åt mej när jag säger det, men det får ju stå för honom det =p

Jag tyckte jag var lite fyndig iaf hehe.

Nu börjar det verkligen bli kallt ute, nu på morgonen var det minusgrader när vi gick till skolan/Tunet.
Så jag skulle behövt sy mej en möss. Jag sydde en till Maja för 2 veckor sedan och jag hade gärna haft kvar den själv, men jag hade ju lovat henne en mössa. Attans att jag inte köpte mer av det tyget då hade jag också fått mej en sådan mössa.

2 kommentarer:

  1. Och jag väntar på min mössa =)

    SvaraRadera
  2. Japp jag vet det och du ska få den när lapparna kommer men de kommer inte fören i slutet av denna månad

    SvaraRadera