onsdag 27 oktober 2010

Mitt 4:de beställningsjobb =D

Jag har fått fyra beställningar på saker jag ska sy. En är redan klar och används har tyvärr ingen bild på den. Men det är iaf en mössa till en av Majas klasskompisar.
Sen har jag en till beställning på en mössa, en på ett par "skor" till en hund och sen även ett förkläde =D

Just nu är mitt syrum ett syrum/förråd vilket det inte ska vara det är även VÄLDIGT rörigt där inne så i helgen (om Kajsa tillåter) så hade jag tänkt försöka fixa upp där inne.
Ska på ÖB och köpa en sådan där lagerhylla så man får bort lite saker från golvet.

Ska börja lite smått idag för jag har barnkläder där inne och jag tänkte börja kolla igenom storlek 62/68 så man får se vad hon ska använda och sen tvätta upp det.


Haha jag drömde inatt att jag klämde fast bröstvårtan i ett skruvstäd =p men när jag vaknade till så märkte jag att jag somnat medan jag ammade Kajsa och att det var hon som bet mig. Attans skitunge haha.

Undra vad man ska hitta på för middag idag!?!?!
Vi har blivit grymt duktiga på att äta potatis i denna familj måste jag säga, vi har potatis till det mesta nuförtiden enda nackdelen är ju att potatis blivit så "dyrt" förra vintern kostade potatisen hälften så mycket som den gör nu och en höjning på 50% är ganska mycket.
Haha om ni undrar varför jag börjar svamla om potatis så är det för att jag funderade om vi skulle äta fiskpinnar och potatis men jag kom på att potatisen tog slut igår =p

Får nog ta en promenad till affären sen, men nu ska jag surfa runt lite och sen gå upp och börja röja lite.

2 kommentarer: