torsdag 14 oktober 2010

Jag ser det snöar, jag ser det snöar....

Nu pajades ju mina planer att gå med barnen på morgonen. Visst snöslasket spelar inte så stor roll, men jag vill inte att tjejerna ska ut i denna blåst.

Så hur tusan ska jag lyckas få ihop mina 8000 steg idag då? Ja jag vet man ska gå 10 000 steg, men det är inte så lätt när man har tre barn hemma på heltid att få sig den tiden till att gå 10 000steg så jag har bestämt mej för att köra 8000.

Har även märkt att min stegräknare inte räknar alla stegen. För igår kväll gick jag från köket upp för trappen kollade till M och J sen gick jag till sovrummet och då hade jag gått 10 steg. Bara trappen upp är ju typ 10 steg.

Det är tur att det är Torsdag. Torsdag = Städ dag så då kanske jag får några steg iaf.

Nä nu puttrar gröten på spisen. Ska ta och hämta ner stor tjejerna så vi får äta frukost och sen göra oss klara för att åka till skolan/Tunet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar