fredag 15 oktober 2010

Mönster

Jag sitter här och funderar om man kanske skulle hett sig in till schtaan för att gå på stor bibblan. Tänkte kolla om de har böcker med sy mönster, det fanns ju ett sådan litet utbud här i Kåge.
Förvisso så lär jag ju bli ännu mer sugen på att sy men samtidigt så kanske jag kan rita upp lite mönster och få lite idéer i väntan på tyg och maskin =)

Har då iaf fått i mig och stor tjejerna havregrynsgröt. Väntar på att köra Maja till skolan, elden knastrat i pannan. Det var bara 17,7 grader på nedervåningen nu på morgonen. *brrr* Tur att vi sover uppe där var det 20 grader =)

Ska väga och mäta Kajsa idag plus att hon ska på 2 månaders kontroll. Gud vad tiden går fort. Ena delen av mej tycker att det känns som att det var igår jag var höggravid och andra delen av mej tycker att det känns som att Kajsa alltid funnits i våra liv =D

Nä nu ska jag ta och göra ett ryck så jag får iväg Maja till skolan.

1 kommentar:

  1. Hej :)

    Har ingen som testar klänningen så lilla Kajsa får gärna testa den! Maila din adress till mig så skickar jag klänningen. Min mailadress står på bloggen.

    SvaraRadera