torsdag 14 oktober 2010

Sy sugen!

Jag är så GRYMT sy sugen, men jag har nästan inge tyg att sy i tyvärr.
Funderar på att skissa upp ett mönster på en kjol till de stora tjejerna. Maja hade önskemål om hur kjolen skulle se ut men det lät lite för avancerat för mej just nu, det får jag ta när jag blivit duktigare.
Jag skulle vilja sätta mej och beställa en massa tyg men känner att jag ska spara var enda krona jag bara kan så jag får mej min Huskylock.

Har städat hela nedervåningen idag. Fast eftersom det nästan alltid är så undan plockat här. Iaf på morgonen och kvällen på dagen kan det vara lite rörigt, men har man tre barn så syns det så är det bara.

Iaf att dammtorka, plocka undan, dammsuga, torka golven och skura toan tog mej ca 40 min =)

Sitter och funderar vad man ska hitta på till middag. Tror det blir fisk i folie, har tänkt göra det hela veckan men det har blivit annan mat istället. =p

Är så äckligt grymt trött skulle bara vilja sova.

Ni som läser här ni vet ingen som är intresserad av en bäddsoffa. (Karlstad från IKEA) vi har en över som vi tyvärr inte rymmer. Jag skulle vilja ha kvar den då den är grymt skön och inte ens 2 år gammal =S

1 kommentar:

  1. Omg, ännu en blogg full med sära skrivningar! ;)

    SvaraRadera