söndag 17 oktober 2010

SEX

dagar tog det inte men 5 dagar ungefär sen hittade de åt mig. Ja jag ska väll känna mig smickrad.
Tänk att de anstränger sig så mycket.

Ja ja nu blir det frukost och sen ska jag jobba på att inte göra någonting idag. Hade funderat lite smått på att åka till Rusta och köpa det jag behöver för att göra klart i Majas rum. Men jag tror jag väntar med det så hon kan följa med och välja tapeter.

Tror rent jag ska sätta mej och skissa på ett mönster till en tunika till Kajsa idag.

Jag sydde ju de där limegröna byxorna till henne och då köpte jag ett rött tyg med limegröna cirklar som jag tänkte sy en tunika av, så kan hon ha den till byxorna. =)

Får väl se vad lillgumman tänkt sig idag. Mellan 3-6 i morse så hade vi då en vaken period då hon låg och surrade för fullt i min säng. Undra vem hon brås på haha ;)

Nä nu ska jag koka havregrynsgröt så vi kommer igång.

3 kommentarer:

  1. Ja då jag hittar dig alltid, du kan inte gömma dig ;o)
    *ironi*

    SvaraRadera
  2. Haha fast denna gång syftade jag inte på dej utan på andra troll

    SvaraRadera
  3. Som du skrev, känn dig smickrad. Dom kan bara inte släppa taget om dig ;)

    SvaraRadera