lördag 30 oktober 2010

Det blir inte alltid som man tänkt sig....

Tanken var ju att jag idag skulle fixa i ordning i syrummet och sen ikväll när Anders skulle på fest så tänkte jag sätta mig och sy.
Men vi kände i morse att vi håller alltid på med något på helgerna.
Oftast är Anders i skogen och håller på med veden och jag är hemma med barnen och fixar här, så vi bestämde oss för att åka till hans jobb på skoterns dag och visa upp Kajsa.

Sen när vi kom hem så umgicks vi bara och lagade middag och njöt av att slippa alla måsten för en stund.

Sen har Anders varit med Kajsa en stund så jag fått fixa lite där uppe, men eftersom Kajsa har strulat inatt och typ ätit hela natten så har jag inte fått så mycket sömn.
Så nu är jag så trött att ögonen svider och jag har inte lagt Kajsa för natten än =S

Så det bli att lägga henne snart och sen bara känna lugnet.


Jag får fixa resten imorgon sen till veckan så kan jag sätta mej och sy och pyssla med stortjejerna när Kajsa sover, för de älskar att få sy på symaskinen =) Mammas flickor =)


Fick kort på Maja idag =) Hon är hos några kompisar för de ska på Halloween disco så de har blivit sminkade och klätt ut sig. Jäklar så söta de var =)

Nu ska jag mysa med mini och sen stoppa henne i säng.



Trevlig kväll =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar