torsdag 28 oktober 2010

Tur som en tok =)

Jag skulle ju köpa en lagerhylla att sätta i syrummet. De hade lagerhyllan på extrapris på ÖB. Jag hade tänkt åka dit imorgon men det blev så att jag åkte in idag för att köpa hyllan, men jag hittade den inte.
Jag frågade en tjej som jobbade där och hon berättade att de just burit iväg den sista hyllan och ställt den längst in i affären.
Jag skyndade mej dit och där stod hyllan kvar =D
Sweet!!

Så jag satte den i vagnen, handlade lite skurmedel och chips sen gick jag till kassan.
Jag betalade den och åkte hem. Väl hemma så hade jag fått nya ÖB bladet. Det visade sig att erbjudandet hade gått ut igår men jag hade fått köpa den till det billigare priset iaf =D

Så imorgon ska jag skruva ihop hyllan och på Lördag så ska jag börja fixa i syrummet så jag får börja sy någon gång. Det kliar riktigt i fingrarna. Önskade bara att jag hade en overlock och lite snyggare tyger.
Ska iaf försöka mej på att sy förklädet i helgen. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar