fredag 26 november 2010

De tyckte nog att jag var konstig

Jag var och skulle hämta ut min telefon i Fredags. (Skulle få en ny då jag haft min på lagning så många gånger)

Kille 1 räcker över telefonen till mig och kille 2 står och hjälper en annan kund.

Jag: "Det var inte en sådan där telefon jag lämnade in"

Kille 1 kollar på kartongen som innehåller en Xperia X10 mini pro.
"Ööh nähä vad lämnade du in för telefon då?"

Jag: "Jag lämnade in en c905"

Kille 1 läser igenom pappret. "Ja men här står det att du ska få en den här telefonen istället för den du skulle få finns inte i lager"

Jag "Men jag vill inte ha den där"

Kille 1: "VA vill du INTE ha den?!?!?!?!"

Jag: "Nä jag köpte ju 905an för att den har bra kamera"

Kille 1 går iväg och hämtar 3 andra telefoner en 901 en 902 och en Aino men jag ratade alla.

Kille 2 kollar på oss och säger "Är det något problem"

Jag: "Ja jag vill inte ha den där telefonen.

Kille 2: "VA vill du INTE ha den?!?!?!"

Sen förklarade han att fick han välja så skulle då han ta den.

Jaja sa jag då tar jag väl den då.

Kille 1: "Bra ta den och sen så är du jäkligt glad för du har fått en bättre telefon än vad du hade innan"

Haha undra om de tänkte hur DUM är hon?!?!

Grejen är den att jag funderade först om jag skulle lägga pengar mellan och byta telefon men efter en massa övervägande fram och tillbaka så bestämde jag mej för att behålla c905an när jag sedan inte fick den så blev jag som ställd.

Nu har jag lekt lite med min nya tele i helgen och jag börjar trivas rätt bra med den fast den har inte så bra kamera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar