måndag 15 november 2010

Jag ställde mej på vågen

Har varit och handlat så jag köpte batterier till vågen. Jag blev grymt förvånad när jag ställde mej där för trots att jag hade en kalorifri dag på Fredagen. Åt skrov på Lördagen och var på 90års kalas på Söndagen och där bjöds det både smörgåstårta och vanlig tårta så visar den -2 kg och det var med kläder på och nu på kvällen så man har ju mat i magen =)
Så jag är grymt nöjd =)

Jag har lagt barnen så alla sover, Maja har fått feber igen och Julia är förkyld. Även jag börjar känna mej hängig =S
Men nu har jag veckohandlat packat in maten, städat undan, tömt diskmaskinen och burit in ved.
Så nu ska jag slappa på soffan tillsammans med en clementin och ett stort glas vatten.

Skulle vilja gå upp och sy men orkar inte. Det känns som huvudet är fyllt med bly och jag har så ont i halsen =S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar