fredag 12 november 2010

Mitt syrum är klart!!

Tusen tack kära mamma för att du kom hit idag och tog hand om mina tjejer så jag ÄNTLIGEN fick göra klart i syrummet. =)

I helgen ska jag sy!! Oj vad jag längtar. Ska även hinna handla lite födelsedagspresenter till Julia för snart fyller hon ju 6år, stora tjejen.

Det ser lurt ut att Kajsa kommer att bli en tummsugare som sin mamma =p

Middagen idag bli souvas *mums* bara min sambo kommer hem.

Nä nu ska jag gå upp på mitt syrum och kolla lite =)

3 kommentarer:

  1. Nöjet har varit helt på min sida, det har varit så mysigt att vara tilsammans med dig och tjejerna. Synd bara att det blir så sällan.
    Ditt syrum blev riktigt fint så nu kan du tillbringa många timmar där bara de andra blir klart på övervåningen.

    SvaraRadera
  2. Heja Mia, hoppas att du får njuta i ditt syrum, jag är imponerad av det du producerat hittills!!!

    SvaraRadera
  3. Men Mamma jag tycker att vi träffas lite oftare nu än tidigare. Förvisso eran förtjänst då ni kommit hit mer.
    Bara det lugnar ner sig för oss med allt så ska vi också komma till er =)
    Idag ryker iaf kartongerna uppe på övervåningen. Anders har lovat att hjälpa mej med dem när han kommer hem.

    LOE tackar det värmer. Bara jag får mej min overlock så ska du se att allt kommer att bli ännu bättre hehe. =)

    SvaraRadera