måndag 1 november 2010

Med skräckblandad förtjusning

ser jag på veckan som kommer. Det ska bli jätte mysigt och skönt att slippa stressa på morgonen för tjejerna har lov.
Samtidigt så brukar tristessen bli hög när de har lov en hel vecka.
Men jag har iaf lite planer för oss i veckan.
De är hos deras pappa nu men kommer hem om ca 2 timmar *myser*

Kajsa ligger och sover i sin vagn och jag har suttit och rensat bland lite kläder. Ska försöka komma mej upp i syrummet idag så jag kanske blir klar där inne.

Skulle egentligen fixa där igår, men som vanligt blir det inte som man tänkt sig för jag hamnade i Jullans rum där jag började städa och gick igenom kartongerna med vinterkläder så nu är den biten klar.

Vi skulle egentligen på bio igår jag och Anders men ändrade våra planer så vi gick ut och åt sen hyrde vi film, svängde förbi svärisarna för Kajsas farbror har kommit hem så då fick de träffas lite.

Mamma och LOE var här igår. Det är alltid lika trevligt när de kommer förbi, men på något konstigt sätt så hamnar Anders och LOE ute i garaget =p

Nä om man skulle fortsätta med röjningen så det blir klart någon gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar