lördag 13 november 2010

En kalorifri dag

Kajsa ligger i babysittern och jag ska strax göra ett ryck med städningen här nere.

Jag har ju börjat om att räkna kalorier så man får bli av med graviditetskilorna och några kilon till. Fast jag har ju en dag i veckan som är kalorifri som Anders säger haha.
Det måste ju betyda att allt jag äter är utan kalorier ;) (om det ändå vore så enkelt)
Iaf igår hade jag min kalorifria dag igår och idag har jag så ont i magen att när jag städade undan godiset och chipsen som blev över så började jag må illa.

Ändå åt jag nästan inget igår. Kändes rätt skönt att få äta lite fil nu på morgonen så magen blir lite neutraliserad =)

Ska bli spännande att ställa sig på vågen på Måndag morgon. Jag hade tänkt fuska idag och tjuvväga mig men då var det slut batteri i bägge vågarna. Jag fattade piken haha!

Nä nu ska jag göra ett ryck med städningen. Skulle kanske få besök lite senare idag, blir det inte så då vet jag vart jag hamnar =p

Sen när Anders kommer hem (han är och hjälper en kille) så har han lovat att vi ska hjälpas åt att ta undan kartongerna med vinterkläder som är där uppe. Ska bli skönt att få lite ordning där för nästa helg blir det ju barnkalas hela helgen.

Nä nu ska jag gå och städa medan Kajsa sköter sig så fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar