fredag 5 november 2010

Jag hatar den mannen.

Först var jag och tjejerna på ICA Maxi sen blev det en sväng på ÖB, efter det en snabbis på rusta och sen gick vi in på Arkens Zoo för tjejerna ville så gärna in där.
Så vi gick runt och kikade lite på alla djuren.

Var faktiskt riktigt mysigt och tjejerna skötte sig super bra. När vi kom hem var det lunch dax och sen satte vi oss och såg film.

Till middag gjorde jag fetaostfylld köttfärs och klyftpotatis. *mums*

Sen satte vi oss hela familjen och såg på film. Arthur och Maltazard.

Då säger Maja "Mamma ettan såg vi med din förra kille som jag inte kommer ihåg vad han heter. Han var så dum och han skrek till oss på julafton.
Eller jag vet inte om det var julafton men han skrek och vi hade en julgran. Jag hatar den mannen!"

Min go tjej.

Vi har köpt Anders farsdagspresent idag =) Så nu har tjejerna så svårt att hålla sig utan de började tjata redan vid middagen idag att vi skulle ge han den.
De är lite deppade då de är hos deras pappa på farsdag så de får inte vara med och ge Anders hans present.
Så vi bestämde att vi kör farsdag nu på Söndag istället =)

Jag förstår dock inte när jag ska hinna mej upp i syrummet och fixa i ordning. *suckar*

Men till veckan så börjar ju stor tjejerna om skolan/Tunet så jag hoppas att Kajsa sköter sig så jag får lite tid att fixa där.
Sen nästa helg måste jag ju ställa mej och baka in för Julias kalas. Det blir kalas i dagarna 4 så det lär ju gå en del fika =p

Nä nu ska jag fixa i ordning in för filmkvällen med min darling. Sen ska det sovas.

God natt!

2 kommentarer:

  1. Det där lät ju inte så bra att en 6 åring säger.
    Hur många olika killar har du presenterat dina barn för egentligen?

    SvaraRadera
  2. 3 frågor:

    Varför vågar du inte skriva ditt namn?

    Vart står det att en 6åring har sagt det?

    Och vart i texten får du fram att barnen har träffat mer än två killar under de 6åren jag varit själv och där den ena är min sambo?

    SvaraRadera