tisdag 23 november 2010

En härlig eftermiddag!

Vi åkte till svärisarna och åt middag, sen lämnade vi kvar Kajsa där och stack med stor tjejerna till en pulkbacke.
Julia var ju tvungen att få testa sin nya bob som hennes mamma så duktigt skruvat ihop =)
Efter det fick tjejerna fika hos G och M. Deras mamma fick snällt titta på för räknar man kalorier så får man inte smaka =p

Nu har jag iaf lagt alla barnen och plockat undan lite här nere och packat tjejernas gympakläder. Det var ju tur att jag gjorde det nu för jag såg att Majas shorts hade gått sönder så nu är de lagade och ligger ner packade i gympapåsen.

Tror jag ska smita upp på övervåningen och börja skissa på ett mönster på en klänning till Kajsa. Anders är ute och lastar av veden och när han kommer in tror jag att det blir en kopp te och kanske ett Psych avsnitt och lite hångel i soffan innan man ska krypa i säng.

=D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar