måndag 1 november 2010

Ottobre

Var och handlade på Maxi idag och till min stora förtjusning så säljer de ju Ottobre tidningar där och denna gång var det med mönster till barnkläder =)

Så jag köpte en tidning, fanns dock inte det mönstret jag är ute efter men kul att få bläddra i tidningen iaf.

Kajsa var super trött nu ikväll så jag tänkte vara smart och ta med henne på handlingen för då kunde hon sova lite. Annars är ju Måndagar den dagen jag får åka iväg och handla helt själv utan barn.
Kajsa sov inte hon var arg hela tiden så jag fick bära på henne. Haha ja ja det kan ju inte alltid gå som man planerat.

Nu ska jag stöka undan lite här hemma och hänga tvätten. Anders är och tränar, stor tjejerna sover och minstingen ligger och surrar i vaggan. Efter jag hängt tvätten ska jag borsta tänderna och krypa ner under täcket och bläddra i min nya tidning. *myyyyyyyyser*

3 kommentarer:

  1. Tyckte att detta numret av barntidningen inte var något som jag gillade.
    Men om ni får för er att komma hit kan du botanisera bland mina gamla sådana tidningar (ja så gamla är dom inte). Det är annars en bra tidning med lagom svåra mönster och man ändra och göra om lite själv i en del.
    Och billigt blir det om man jämför med vad ett mönster annars kostar.

    SvaraRadera
  2. Nä jag vart inte så impad av detta numret. Men jag har kollat i dem på nätet så jag vet att de har bra mönster. Om du har nått mönster på bodysar kan du ju gärna få skicka hit ;)

    SvaraRadera