söndag 7 november 2010

Söndag!

Ställde mej på vågen och fast jag syndade igår så visar den -3kg. =D
Jag vet att det är mest vätska som försvunnit eftersom det är -3kg på en vecka men det är ändå trevlig att se på vågen att det ger resultat.

Kajsa ligger uppe och sover, Anders och svärfar är ute och håller på med veden, jag dolar på lite här hemma. Har kört igång en tvättmaskin, diskmaskin, dammsugit och plockat lite. Maja ligger med 39 graders feber så för henne blir det ingen skola imorgon =S
Typiskt att hon skulle åka på feber igen jag som hade tänkt ta med henne och fixa lite vinterkläder. Hade hoppats på någon timma med enbart henne men men det blir inte alltid som man tänkt sig.

Svärmor skulle komma hit med lunch sen skulle hon kanske ta Kajsa så jag får måla klart i Majas rum.
Det är som inte lönt att påbörja målningen då man aldrig vet hur länge Kajsa har tänkt sova.

Nä nu ska jag gå och göra lite nytta uppe i syrummet en stund.

2 kommentarer:

  1. Men heeeej min kära granne *ler* Vad roligt att du skaffat blogg oxå :D Tack för kommentaren.
    Hoppas allt är bra kraaam

    SvaraRadera
  2. Jo det är bara bra. Du måste ju komma över och hälsa på någon dag. Jag menar du kan ju inte skylla på avståndet iaf haha =p

    SvaraRadera