måndag 23 maj 2011

Det borde vara straffbart

Det borde vara straffbart att låta glassbilen komma just när man ska lägga barnen.

Men nu har jag iaf fått i säng alla tre små trollen. Anders är och tränar och jag tänkte städa undan här nere och sedan sätta mig i syrummet. Satt och sydde på beställningen som är lite brådskande tidigare idag, men jag var så trött att hjärnan inte riktigt hängde med, så det blev bara fel hela tiden så jag gav upp.

Men nu har man ju fått mat i magen och jag har varit iväg och veckohandlat så nu är hjärnan på högvarv igen så nu ska det nog gå bättre.

2 kommentarer:

  1. Hittade hit idag så kul med andra som också har barn tätt mina är födda 05 och 06.
    Ha det fint

    SvaraRadera
  2. Ja de har ut så mycket av varandra när det är tätt mellan dem.

    SvaraRadera