onsdag 18 maj 2011

Det har inte hänt så mycket idag

iaf inte här inne. Kajsa gjorde morgon före kl 5 som vanligt så jag känner mej rätt trött och slut.

Sen brukar hon ju sova kl 8 efter jag lämnat de stora tjejerna på skolan, men eftersom Maja skulle till skolsköterskan idag kl 8:45 och ville att jag skulle följa med så fick jag lov att hålla Kajsa vaken.

Det gick jätte bra hos skolsköterskan hon växer som hon ska och hörde jätte bra.

Efter det så åkte jag och Kajsa hem och hon käkade och sedan somnade hon. Då slö surfade jag lite på nätet och plockade undan här hemma. Fick lov att väcka henne när vi skulle hämta hem stortjejerna. Var en stund på Tunet (Julias förskoleklass) och kikade på deras konstutställning.

Nu har Kajsas farmor varit och hämtat henne här, de ska åka utomlands och vara borta en vecka så de passar på att ha henne så mycket de bara kan.

Så nu ska jag gå upp i syrummet medan barnen städar sina rum och sedan ska jag börja med middagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar