söndag 22 maj 2011

Oj shit pommes

Det har varit full rulle hela dagen.

Först fotbollsmatchen, sen hem och sy lite efter det dök sambons lillebror upp tillsammans med 4 kompisar. Så då blev det kaffe och en massa surr.

De åkte just innan vi skulle sätta oss och äta middag. Jag hade grillat kött och gjort en jätte smaskig sallad med krispsallad, vindruvor, gurka, tomater, vattenmelon, fetaost och jordgubbar.

Som vi satte oss och åt så dök mamma med familj upp och de åkte strax innan barnen skulle sova.

Så Kajsa var rätt uppe i varv när jag stoppade i säng henne. I vanliga fall lägger man ner henne ger henne snutten och går ut. Då lägger hon sig och sover. Men INTE ikväll det slutade med att efter 45min så tog jag upp en jätte arg tjej. Då hade jag provat allt.

Men efter ca 15 min nere i min famn så kunde jag lägga henne i sängen och hon la sig för att sova.

Så nu är man rätt slut i huvudet. Ska sätta mej i soffan med min darling och kolla på något serie avsnitt sen blir det en tidig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar