tisdag 10 maj 2011

Tisdagar = familjedag + joggning

På Tisdagar brukar vi ju försöka hitta på något tillsammans hela familjen, ibland bara nöjesgrejer och ibland nyttogrejer men något som barnen tycker är roligt.

Idag ska vi kanske dola på lite med cyklarna, jag har ju fått tag på en cykelvagn som ska stökas till lite så Kajsa kan börja åka i den.
Sen ska Julias cykel fixas för hon tappar ena trampan lite då och då, och min cykel behöver sig en genomgång. Så då kan tjejerna hjälpa till med varsin skiftnyckel sånt tycker de är skoj.

Sen ska jag ju börja jogga på Tisdagar har jag tänkt. Det känns lite gruvigt då det är typ 2 år sedan jag joggade sist. Jag tror inte jag har någon kondis kvar över huvudtaget, men den går ju jobba upp har jag hört *skratt*

Nu kl 10:15 ska jag med Kajsa till läkaren för vidare utredning om allergi, men jag tror det är ganska lugnt men läkaren ville träffa henne iaf eftersom hon är lite tungandad och förkyld rätt ofta.

Sen hade jag väl tänkt hinna sätta mig vid symaskinen en stund också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar