onsdag 18 maj 2011

MamaMia4U

Jag kommer att byta namn på klädmärket från MamaMia till MamaMia4U och varför detta byte kommer att ske är för att jag håller på att utveckla "företaget" (det är ju inget företag än men jag jobbar ju på det) och när jag startar upp min riktiga webshop så kommer jag att vela ha en .se adress.

Jag kan inte ha MamaMia.se då det är adressen till en kvinnoklinik i Stockholm därför kommer jag redan nu byta namn till MamaMia4U så som jag heter på Facebook redan.

Namnlapparna kommer också att ändras till MamaMia4U men jag kommer att använda upp de jag har hemma först, men i nästa beställning som jag gör kommer jag ändra det.

Sen vill jag även passa på att uppmana er att gilla mej på Facebook och ni som gjort det dela med till era vänner. Vi behöver bara 20 st till sen kommer utlottningen av ett presentkort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar