fredag 27 maj 2011

Jaha och nu då?!

Nu har vi ätit middag och stökat undan den. Jag grillade revbenspjäll MUMS så gott det är.

Maja är hos sin pappa och Julia är på kalas, sambon är i duschen och Kajsa sitter på golvet och leker.
Oj så skönt att bara få sitta ner och slappa en stund, det har varit full rulle hela dagen känns det som och ändå har vi inte fått något gjort haha.

Men Kajsa har varit en riktig gnällis som enbart varit nöjd (eller ja knappt det heller) om hon fått vara i min famn och helst så klättrat runt på mej.

Sitter och surfar runt och kolla på datorer på nätet, jag hade tänkt byta dator. Har en laptop som är tre år gammal och den börjar bli så trött nu så jag tänkte Julia skulle få denna för Maja fick min gamla förra gången jag bytte.

Skulle även behövt köpa hit en skrivare, men en utgift i taget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar