lördag 14 maj 2011

Det händer lite saker

Etersom det varit strul med bloggen så har jag ju inte kunnat blogga idag, men jag har istället fått en massa andra saker fixade.

Jag har nämligen lite planer för framtiden som jag istället kunnat jobba med.
Vad det är för saker har jag tänkt hålla hemligt ett tag till för det är fortfarande en hel del pusselbitar kvar, men jag har iaf hunnit vända och pussla dit några bitar.

Jag har även börjat skissa på ett mönster som även det kommer vara hemligt ett tag till.
Jag hade verkligen hoppats på att tyget jag behöver skulle ha kommit idag, men tyvärr får jag det först på Måndag.

Så hur gick det med drinken då?! Nja jag blandade en Margarita eller vad det nu heter, men det slutade med att jag hällde i en massa päronsoda haha. Nu ska jag skutta i säng har en massa saker att göra imorgon.

God natt allihopa
Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar