lördag 28 maj 2011

Sy sy sy

Sambon har stuckit till stan för att köpa en bilbarnstol till Kajsa och en grind till trappen, för nu har hon börjat klättra upp för den.

Kajsa har jag lämnat hos farmor och farfar för de har varit i utlandet så de har inte träffat henne på en hel vecka. =)

Så jag tänkte sätta mej och sy bort lite beställningar och försöka trolla ner mönstret som jag har i huvudet på ett papper.
Det är bara synd att Maja inte är hemma så man kan måtta på henne, men det får gå ändå. Det är bara så svårt tycker jag att få ner det på pappret, men jag har en rätt bra bild i huvudet hur jag vill att klänningen ska se ut.

Så det är väl bara börja jobba då =D

Bilder kommer allt eftersom.

1 kommentar:

  1. Tack för tipset :)
    Ska testa lite och se vad som fungerar för honom. // Desi

    SvaraRadera