fredag 13 maj 2011

En drink

Jag tror rent jag ska ta mej en liten drink ikväll. Lillan sover och storbarnen är hos deras pappa.

Vi har käkat middag och stökat undan, svärföräldrarna var förbi och surrade en liten stund.
Så nu kände jag att en drink skulle vara gott (haha kan jag ju inbilla mej, jag har inte druckit alkohol på typ 2 år så den åker nog ut i slasken men....) solen skiner och man har grillat smaken i munnen, det känns så somrigt.

Imorgon så ska jag till stan och lämna in min telefon som inte funkar som det ska (typiskt när jag köper något så ska det strula, det slår aldrig fel) sen ska jag inte på Ohlssonstyger en sväng och BARA titta *host host* Någon som tror att jag klarar det?!?! haha

Farmor och Farfar ville ha Kajsa imorgon så vi är helt barnlediga hela dagen, så jag antar att efter stan så hamnar Anders i garaget och jag i syrummet.

Nu ska jag se lite Så ska det låta och sedan blir det att se film.
Jag fick ju bli testpilot till filmen Life as we know it så jag ska se den och sedan skriva en recension på den både här på bloggen och sedan på en annan blogg, så det ska bli skoj =)

Ni får ha en skön Fredag kväll.

1 kommentar: