måndag 16 maj 2011

Så många idéer och så lite tid

Jag har så många saker jag vill testa sy, vet bara inte vart jag ska få tiden att räcka till att rita mönstren.

Jag bloggsurfade lite nu på morgonen och fick så mycket inspiration att jag bara vill sätta mej i syrummet i några dagar och inte komma ut.
Fast det blir ju svårt när man har tre barn haha.

Idag ska jag iaf hämta ut tyget så jag kan sy det där som jag ska sy till min mellan dotter men som fortfarande är en hemlighet ;)

Jag har skissat och skissat och suddat och skissat och jag tror att jag nu fått ihop ett bra mönster på det jag ska sy.

Så imorgon kanske jag kan påbörja att klippa ut delarna. Ooooooooooh vad jag längtar.
Sen skulle jag även behövt testa sy bodysar till Kajsa och pyjamasar och hängselbyxor och och och...... ja som ni ser så kan listan göras lång.

Väntar även på att mina tyger från jnydesign ska komma för när jag fick tygerna sist så var det fel på det rosa tyget med stjärnor så det har jag skickat tillbaka och det är nu en vecka sedan så de bör ju dyka upp snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar