måndag 9 maj 2011

Pepsodent White Now

Jag har via buzzador fått testa på tandkrämen Pepsodent White Now men jag känner mej inte så där jätte imponerad av den om jag ska vara helt ärlig.

Jag vet då inte om jag tycker att tänderna har blivit så mycket vitare (ja kanske lite) smaken är jätte klen ändå tog jag Ice cool mint smaken för jag vill känna en fräsch känsla i munnen efter jag borstat tänderna, nu fick man bara en blå tunga.

De jag gett ut gratis prover till har både varit positiva och tveksamma precis som jag.

Tandborsten blir missfärgad blå av tandkrämen och det är ju inte heller så kul. Då börjar man ju undra hur hälsosam den där färgen egentligen är, och kan man låta barn använda tandkrämen?

Nja den tandkrämen kommer inte landa i min kasse nästa gång jag handlar iaf.

Har du testet den och vad tycker du om det isåfall?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar